Subject: IKÕ-de plaanid
From: "Lia Reks Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 12:37:43 +0300

Tere!

Saadan Jaama tänava ning riigitee nr 20 Põdruse-Kunda-Pada kergliiklustee
IKÕ-de plaanid.

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Lia Reks | arendusspetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5884 5035

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.